пятница, 23 октября 2015 г.

Тема. Гіпоталамо-гіпофізарна система.

Мета: Розглянути гіпоталамо-гіпофізарну систему,  познайомити учнів з особливостями її будови й функціями, які вона виконує.

Обладнання: таблиці «Вегетативна нервова система»,  «залози внутрішньої секреції».

І. Актуалізація опорних знань  і мотивація навчальної діяльності.
     Обговорення разом
Якщо  самі залози внутрішньої секреції виконують регуляторну функцію, то як регулюється робота самих залоз?

ІІ. Вивчення нового матеріалу
1.     Розповідь учителя з елементами бесіди (ст. 166)
Ендокринологія
2.     Об’єднання у групи робота над питаннями.
a.     Гіпоталамус. Задня частина гіпофіза.
b.     Передня частина  гіпофіза.
c.      Середня частина гіпофіза.
Запропонувати таблицю для занесення відповідної інформації.
Презентація кожної групи  вивченого матеріалу з одночасним заповненням таблиці.
Залоза
Гормони, що синтезуються
Функції
Гіпоталамус


Задня сачка гіпофіза (гормони тут не синтезуються, а тільки зберігаються й декретуються)


Передня частка гіпофіза



ІІІ. Узагальнення, систематизація й контроль знань та вмінь учнів.
         Бесіда
1.     Що вивчає ендокринологія?
2.     Які функції гормонів є найважливішими?
3.     Що являє собою дифузійна нейроендокринна система?
4.     Які системи керування функціями є в організмі людини7
5.     Яким чином відбувається регуляція  діяльності самих залоз  внутрішньої секреції?
6.     Яку роль у регуляції функцій відіграє гіпоталамус?

3.Вправа «Учімося аналізувати і порівнювати»
Вчитель пропонує учням проаналізувати ілюстрацію 109
«Взаємозв’язок гіпофіза з іншими залозами»
4.Самостійна робота з зошитом.

IVДомашнє завдання
1.     Опрацювати § 51
2.     Дати відповіді на запитання
3.     Скласти кросворд
Підготувати повідомлення  по питанню «Йододефіцит в Україні» (додаткове завдання)


Комментариев нет:

Отправить комментарий