Мета:
Розглянути гіпоталамо-гіпофізарну систему,
познайомити учнів з особливостями її будови й функціями, які вона
виконує.
Обладнання:
таблиці «Вегетативна нервова система»,
«залози внутрішньої секреції».
І.
Актуалізація опорних знань і мотивація
навчальної діяльності.
Обговорення разом
Якщо самі залози внутрішньої секреції виконують
регуляторну функцію, то як регулюється робота самих залоз?
ІІ.
Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь
учителя з елементами бесіди (ст. 166)
Ендокринологія
2. Об’єднання
у групи робота над питаннями.
a. Гіпоталамус.
Задня частина гіпофіза.
b. Передня
частина гіпофіза.
c. Середня
частина гіпофіза.
Запропонувати
таблицю для занесення відповідної інформації.
Презентація
кожної групи вивченого матеріалу з
одночасним заповненням таблиці.
Залоза
|
Гормони, що синтезуються
|
Функції
|
Гіпоталамус
|
|
|
Задня
сачка гіпофіза (гормони тут не синтезуються, а тільки зберігаються й
декретуються)
|
|
|
Передня частка гіпофіза
|
|
|
ІІІ. Узагальнення, систематизація й
контроль знань та вмінь учнів.
Бесіда
1. Що
вивчає ендокринологія?
2. Які
функції гормонів є найважливішими?
3. Що
являє собою дифузійна нейроендокринна система?
4. Які
системи керування функціями є в організмі людини7
5. Яким
чином відбувається регуляція діяльності
самих залоз внутрішньої секреції?
6. Яку
роль у регуляції функцій відіграє гіпоталамус?
3.Вправа «Учімося аналізувати і
порівнювати»
Вчитель пропонує учням
проаналізувати ілюстрацію 109
«Взаємозв’язок гіпофіза з іншими залозами»
4.Самостійна робота з зошитом.
IV. Домашнє
завдання
1. Опрацювати
§ 51
2. Дати
відповіді на запитання
3. Скласти
кросворд
Підготувати
повідомлення по питанню «Йододефіцит в
Україні» (додаткове завдання)
Комментариев нет:
Отправить комментарий