пятница, 23 октября 2015 г.

Тема: Захворювання шкіри. Гігієна шкіри.

Мета: ознайомити учнів із причинами їх ознаками захворювань та пошкоджень шкіри; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати необхідні гігієнічні навички.

Обладнання: таблиці «Будова шкіри».
                                      Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.     Опишіть зміни, що відбуваються в шкірі в разі підвищення температури навколишнього середовища.
2.     Опишіть зміни, що відбуваються в шкірі в разі зниження температури навколишнього середовища.
Мотивація навчальної діяльності школярів.
Бесіда з елементами  розповіді.
         На чистій шкірі людини  за 10 хвилин гине 85% хвороботворних бактерій, а на брудній – лише 5%. Яка причина загибелі бактерій? Який висновок витікає з цього факту?
ІІІ. Надання необхідної інформації
Які бувають захворювання  шкіри (підручник ст..126)
Розповідь з елементами бесіди.

IV. Інтерактивна вправа «Ажурна пилка»
Робота в групах
1 група
Користуючись поданим текстом охарактеризувати  такі хвороби  (причини виникнення, ознаки)  як дерматити та себорея. Надати рекомендації щодо їх профілактики.

2 група
Користуючись поданим текстом охарактеризувати  такі хвороби  (причини виникнення, ознаки)  як вітиліго та бешихове. Надати рекомендації щодо їх профілактики.
3 група
Користуючись поданим текстом охарактеризувати  такі хвороби  (причини виникнення, ознаки) як  грибкові ураження окремих  ділянок шкіри  та кравець. Надати рекомендації щодо їх профілактики.
4 група
Користуючись поданим текстом охарактеризувати  такі хвороби  (причини виникнення, ознаки)  як педикульоз та короста. Надати рекомендації щодо їх профілактики.

Обговорення результатів роботи в групах
V. Рефлексія
1. Які ви знаєте хвороби шкіри?
2. Причини виникнення та поширення цих хвороб ?
3. В чому полягає профілактика цих захворювань?
VI. Виступи учнів, що готували випереджувальні завдання.
1.     Гігієнічні вимоги до одягу та взуття.
2.     Особливості гігієнічної лікувальної та декоративної косметики.
VII. Бесіда
Чи погоджуєтеся ви з почутою інформацією?
- Чому?
- Чи відповідають ваші одяг та взуття почутим гігієнічним вимогам?
- Чому?
- Які твердження про косметику для вас були новими?
- Чи погоджуєтеся ви з ними ?
- Чому?
Узагальнення систематизування знань.
VIII. Термінологічна естафета (1 учень називає термін вивчений на уроці, інший – пояснює його і пропонує новий термін наступному учневі, одночасно всі учні класу працюють з термінологічним словником).
Вправа «Відкритий мікрофон»
         (Вчитель пропонує учням висловити свої думки з приводу запитання: яке значення мають для вас знання  набуті сьогодні на уроці?).

ІХ. Підсумки уроку. Оцінювання.
Х. Повідомлення домашнього завдання
         Вивчити  §46. Опрацювати тести ст..127
         Робота в зошиті на ст.. 84 (завдання 1,2)

         ІІ рівень завдання 3.

Комментариев нет:

Отправить комментарий