Мета:
розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями
їхньої будови і функціями, які вони виконують; розвивати уміння і навички працювати з текстом і
малюнками підручника, з додатковою літературою; порівнювати, узагальнювати,
робити короткі повідомлення; виховувати інтерес до самостійного набування
знань.
Обладнання:
таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції»
І. Актуалізація опорних знань.
1. Як називається залоза внутрішньої
секреції, яка поступово у людини
атрофується?
2. Які гормони синтезуються в
тимусі?
3. Розміщення якої залози ми можемо
відчути проводячи обстеження пальцями по шкірі?
4. Які гормони синтезуються в
щитовидній залозі?
5. Які функції виконує паратгормон?
ІІ. Мотивація навчальної
діяльності.
Обговорення
разом.
ІІІ. Вивчення нової теми
1. Розповідь
учителя з одночасним заповненням таблиці.
Залози
|
Гормони, що
синтезуються
|
Функції
|
Кора надниркових залоз
|
|
|
Мозковий шар
|
|
|
Яєчники
|
|
|
Сім’яники
|
|
|
У
підлітковому віці починають проявлятися вторинні статеві ознаки. Як ви
вважаєте, які органи і фізіологічні системи можуть регулювати процеси статевого дозрівання?
2.
Яєчники та сім’яники
учні опрацьовують самостійно працюючи з підручником. Записані результати учні
звіряють.
3.
Повідомлення учні «Плацента – тимчасова залоза жіночого організму».
IV.
Осмислення зв’язків і залежностей між елементами виучуваного.
1.
Гра «Мозаїка»
На магнітній дошці учні викладають
схеми з окремих листків на яких написані розрізнені елементи даної теми.
2. Вправа
«Учімося аналізувати і повторювати»
Вчитель
пропонує проаналізувати схему «Робота
надниркових залоз»
V.
Узагальнення і систематизація знань.
1.
Термінологічна естафета
2.
Вправа «відкритий мікрофон»
Вчитель пропонує учням висловити свої думки з приводу запитання: Яке значення мають для вас знання
набуті сьогодні на уроці?
VI. Підсумки уроку.
Оцінювання.
VII. Домашнє завдання
1. Опрацювати
текст §52. Дати відповіді на
запитання в кінці параграфу.
2. Для
окремих учнів (бажаючих) зробити малюнки до сьогоднішнього уроку, які можна
було б використовувати у майбутньому при вивченні цієї теми.
3. Скласти
тести. (бажаючі)
Комментариев нет:
Отправить комментарий