пятница, 23 октября 2015 г.

Тема. Залози внутрішньої секреції.

Мета: розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями їхньої будови і функціями, які вони виконують; розвивати  уміння і навички працювати з текстом і малюнками підручника, з додатковою літературою; порівнювати, узагальнювати, робити короткі повідомлення; виховувати інтерес до самостійного набування знань.

Обладнання: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції»
І. Актуалізація опорних знань.
1. Як називається залоза внутрішньої секреції, яка  поступово у людини атрофується?
2. Які гормони синтезуються в тимусі?
3. Розміщення якої залози ми можемо відчути проводячи обстеження пальцями по шкірі?
4. Які гормони синтезуються в щитовидній залозі?
5. Які функції виконує паратгормон?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
                   Обговорення разом.
ІІІ. Вивчення нової теми
1.     Розповідь учителя з одночасним заповненням таблиці.
Залози
Гормони, що синтезуються
Функції
Кора надниркових залоз


Мозковий шар


Яєчники


Сімяники



У підлітковому віці починають проявлятися вторинні статеві ознаки. Як ви вважаєте, які органи і фізіологічні системи можуть регулювати  процеси статевого дозрівання?
2. Яєчники та сімяники учні опрацьовують самостійно працюючи з підручником. Записані результати учні звіряють.
3. Повідомлення учні «Плацента – тимчасова залоза жіночого організму».

IV. Осмислення звязків  і залежностей між елементами виучуваного.
1. Гра «Мозаїка»
На магнітній дошці учні викладають схеми з окремих листків на яких написані розрізнені елементи даної теми.
2.     Вправа «Учімося аналізувати і повторювати»
Вчитель пропонує проаналізувати  схему «Робота надниркових залоз»
V. Узагальнення і систематизація знань.
1. Термінологічна естафета
2. Вправа «відкритий мікрофон»
Вчитель  пропонує учням  висловити свої думки з приводу  запитання: Яке значення мають для вас знання набуті сьогодні на уроці?

VI. Підсумки уроку. Оцінювання.
VII. Домашнє завдання
1.     Опрацювати текст §52. Дати відповіді на запитання в кінці параграфу.
2.     Для окремих учнів (бажаючих) зробити малюнки до сьогоднішнього уроку, які можна було б використовувати у майбутньому при вивченні цієї теми.
3.     Скласти тести. (бажаючі)


Комментариев нет:

Отправить комментарий